6 Mar 2014

Eğitim İle İlgili Kısa Bir Bilgi ( Okumanızda fayda var )

     Yeni bir konuyu öğrenmek her zaman için çok zordur. Eğer konunun yabancısı iseniz ve bu işe başlamak istiyorsanız ilk etapta defalarca ''ben bu işi yapamiycağım olmuyor anlamadım '' gibi cümleleri kurarsınız. Ancak sabır burda çok önemlidir eğer sabreder, vaktinizi ayırır ve önemserseniz zamanla nasıl konuları kavradığınıza kendiniz bile inanamayacaksınız. Çünkü bilgisayar dünyası ister yazılım ister sistem hangi alanı seçerseniz seçin ilk etapta biraz karışık gelecektir. Hep şu sorular kafalarda gezinir ''E bu neden böyle oldu ki ? anlatmamışlar ! Ben böyle öğrenemem sorularıma yanıt alamıyorum falan filan... '' İşte tam bu noktada hataya düşmemeniz için sizlerle bu düşüncelerimi paylaşmak istedim. 
     Tabikide ilk etapta hiç kimse sorularına yanıt bulamaz. Zaten bu sorulara yanıt bulabilseydiniz konuları biliyor olmanız gerekirdi. Demek ki şöyle bir süreç var önce bana öğretilenleri ve denilenleri bir yapayım daha sonra bakayım neler olacak. Bir süre bu şekilde sadece size denilenleri yapar ve anlamaya çalışırsanız bir süre sonra neyin neden olduğunu veya atıyorum iki hafta önce size herhangi bir eğitimin neden verilmiş olduğunu anlayabilirsiniz. Ve kendi kendinize '' Hıı !! Demekki o zaman bana bunu şu sebeple öğrettiler şimdi anlıyorum neden öyle yaptığımızı demekki burda benim işime yarayacakmış'' ve bir gülücük :) ''öğreniyorum, demekki oluyormuş, beklemek gerekiyormuş'' diyeceksiniz.
        Bu sebeple arkadaşlar sabredin, azmedin sonunda öğrenebildiğinizi göreceksiniz..
Herkese Başarılar...

Özgür ARUTİ